degrootebeentjesrondjenl.reismee.nl

‘t is mooi geweest

We hebben vakantie en slapen uit, dus de wekker gaat pas om 07.30 uur. De pas geopende b&b in Rockanje serveert het ontbijt vanaf 08.30 uur in het bijbehorende restaurant annex ijssalon / chocolaterie. Het is een best ontbijt dus eer wij op de fiets zitten is het 10.00 uur. Met nog 120 km tot de finish gaan we er van uit dat er nog één overnachting geboekt moet worden. Het is weer iets heel anders om nu door de industriegebieden van Zuid-Holland te koersen.

Op de Maasvlakte moeten we de RET veerdienst nemen om ons over te zetten naar Hoek van Holland. We zijn 20 minuten te vroeg dus schuilen we tegen de straffe wind in de abri van de RET. Het personeel haalde ons aan boord in een uitgelaten stemming. “Alleen mooie vrouwen mogen instappen” zeiden de heren dus of ik op het ponton wou blijven staan. De gehele overtocht was voor ons tweeën dus kregen we alle aandacht.

Van Hoek van Holland tot Katwijk aan Zee hebben we de route gevolgd hoewel de wind stevig zij-tegen was. Bij aankomst in Noordwijk aan Zee zijn we iets meer land inwaarts gaan fietsen om in de luwte te geraken. Dat was zeker een verbetering echter verderop kwamen we toch weer op kustlijn uit. We besluiten door te fietsen tot Zandvoort en ons te laten halen door Bas. Het is dan inmiddels half zes en hebben 90 km tegen de wind ( op de kustlijn voor ons gevoel tot storm ) in moeten trappen. Om de vakantie af te sluiten genieten wij ondertussen op bourgondische stijlvan een heerlijk sushi menu en proosten op de vakantie.

We hebben op de kop af 1300 echte kilometers gereden, in een prachtig afwisselend,groots en mooi land.

We vonden het fijn om iedere dag jullie reacties te zien, dank daarvoor.

‘t is mooi geweest.

Karin

Zeker mooi geweest,voor de mooie verhalen en welkom thuis.

Reus

?je af en het was weer genieten om iedere avond, jullie dag mee te beleven. Wij doen het jullie niet na hoor. Geniet weer van het eigen bed en alles wat je thuis voor handen heb. Groetjes

Rianne

Mooie verhalen weer! Eerst even bijkomen en dan weer opzoek naar een volgende fietstocht.

Connie

Een mooie prestatie met evenzo mooie verhalen. Welkom thuis en lekker uitslapen morgen.

Piet

Respect

Olga

Welkom thuis. Wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt in ons mooie landje. Heel verstandig dat Bas jullie naar de finish heeft gebracht. De regen en tegenwind waren gewoon teveel. Op naar de volgende fietstocht met iets minder regen en tegenwind.

Tineke

Welkom thuis , heel goed gedaan jongelui. Geniet van nog wat vrije dagen en idd op zoek naar het volgende avontuur. Dat moet voor Jos geen probleem zijn toch.
Bedankt dat ik van jullie reisverhalen mocht meegenieten.

Gitta

Erg leuk geschreven allemaal top job!!

Jose Bakker

Genoten van jullie verhalen. Het was zeker mooi!!

Dorus

Welkom thuis, 1300 km gefietst respect hoor voor jullie. Nu lekker in eigen bed geslapen en bijkomen.
Geniet nog van jullie vrije dagen,
Ps. Jos ik zal je verhalen missen, je schrijft erg mooi xxxxxx

Loes

Welkom thuis. Lekker weer in jullie eigen bedje. Ik ga jullie verhaal wel missen. Bedankt dat we mee mochten genieten.

Piet en Nel

Een mooie prestatie! We hebben met plezier jullie verrichtingen gevolgd! Welkom thuis

Karin Oldenburg

Inderdaad Respect, Welkom thuis

Paul

Ik vind jullie reuze stoer. Tegen weer en wind 1300 km fietsen. Meer dan alleen respect. Genieten jullie nog maar lekker na. WELKOM THUIS.

Nico en Joke

We schreven het al eerder maar bewondering voor jullie prestatie en welkom thuis!
Even lekker bijkomen en binnenkort plannen we een gezellig wild-menuutje in huize van Kessel om al jullie belevenissen te horen!

Jaap

Knap gedaan ga dit jullie niet na doen en onze B&B is weer gesloten voor fietsverkeer. geniet van jullie weekend

Esther

Applaus voor deze prestatie.heb er veel bewondering voor. Het waren mooie verhalen om te lezen.

Patsie

Wat een fantastische vakantie weer en wat een heerlijke verhalen! Deze mis ik nu al, ik had jullie zo nog n week gegeven ? al die prachtige avonturen in prachtige verhalen voor ons genoteerd Bedankt Jos & Ria ik heb er van genoten! En ik heb gelezen, jullie ook!! ??