degrootebeentjesrondjenl.reismee.nl

Extra bulletin

Zo juist bij Jaap & Noud geweest. Voor de mensen die al eens zijn ontvangen door J&N hoef ik niet te vertellen hoe hartelijk en warm zo een bezoek is. Voor diegene die nu denken wat mis ik;

Als je binnenkom in de huiskamer brand de haard volop en is het goed vertoeven. Jaap mag graag iets inschenken en Noud is geïnteresseerd in onze reisverhalen. Een hapje mee eten betekent minimaal een driegangenmenu met een voortreffelijk wijntje erbij. Mochten Jaap en Noud ooit een B&B beginnen dan zouden ze vanaf het begin een 10 als waardering krijgen.

Vanaf het hotel is het 20 minuten fietsen. De terugrit is aardedonker en heb ik (Jos) achter Ria aan moeten racen. :-)

Jaap & Noud bedankt voor de gezellige avond, het is de 95 kilometer fietsen vanaf Thorn waard.

Dorus

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
Nu lekker slapen en morgen gezond weer op.

Ps. Wie zij dat ook altijd weer?

Paul L.

Jos en Ria, wij weten er alles van. Maar als J&N een B&B waren gestart, dan had dit misschien het eindpunt van de reis geweest en waren jullie de overige dagen bij J&N gebleven. Maar jullie kennende dan kan dit natuurlijk niet, want de reis zal voltooid worden. Nog een hele goede reis. Blijf genieten.

Karin

Ja dat zal wel heeeeeeel gezellig geweest zijn !!!! En zeker de moeite waard om een stukje om te fietsen. Veel plezier nog en op naar Thorn.

Peter Savenije

Wanneer we dit lezen hebben jullie er alweer tientallen kilometers opzitten. Op één van de foto's zit Jos naast een kleurig keukentje. Zat dat in de Fischer Price inbegrepen? Nog mee gespeeld? Leuk dat jullie bij Jaap en Noud zijn langs geweest. Bij B&B J&N kom je nooit van een koude kermis thuis (of op een hotelkamer). We zijn benieuwd waar jullie volgende overnachting zal zijn.

Olga

Dat was zeker de moeite waard het bezoekje bij Jaap en Noud. Lekker verwend. Super. Nu wordt het behoorlijk trappen vandaag. Ik volg jullie verhaal met veel plezier. Trap ze!!