degrootebeentjesrondjenl.reismee.nl

Gevoel of gevoelig


De nieuwe dag is nog maar net begonnen en krijg ik al gauw het gevoel dat het niet soepel loopt. Het is maar puur een gevoel en zie het dan ook alleen als een waarschuwing.

In de reacties op het blog kregen we verschillende tips om nog even Ootmarsum in te gaan. Zo hebben we nog wat leuke plaatjes geschoten op het Kerkplein.

Als Ria dan ook nog in een etalage een mooi bronzen beeldje ziet en deze van dichtbij wil bekijken rijdt ze tegen de winkelpui en valt met de hele boel om en komt onder haar fiets terecht op straat.

Een pleister is snel geplakt maar de elleboog is gevoelig. Gelukkig valt de deuk in haar zelfvertrouwen mee en gaan we gestaag verder.


Bij wegwerkzaamheden in De Lutte zijn de LF-bordjes op en moeten we de route zelf aan elkaar knopen met de knooppunten. Dat lijkt niet erg maar als het routeboekje afwijkt van de plattegrond-borden langs de weg dan wordt het opletten. Nu heb ik de onaardige eigenschap dat als ik de controle verlies over de route dat mij dan een gevoel van onbehagen bekruipt.

Denk dat Ria dat wel gemerkt heeft.


Verderop de route voorbij Enschede wijken we van de Ronde Van Nederland af om een slaapplaats te vinden. Vandaag vindt Ria een B&B in Neede.

Dat is net 4 kilometer in de provincie Gelderland en daar mee is mijn gevoel toch weer goed gekomen. We hebben de Gelderse streken gevonden.

Aldaar aangekomen hebben we voor de derde dag op rij 83 kilometer afgelegd.

Van de RVN zijn nu 520 km gereden.


Reacties

Reacties

Dorus

Respect hoor voor jullie 83km.
En ik hoop voor Ria dat de elleboog morgen niet opspeeld.

Xx

Annie

Ik vind dat jullie dat bronzen beeldje wel verdiend hebben.
Het is bij jullie "niet klagen.....maar dragen" en moedig voorwaarts!
Alle respect voor jullie.
Hopelijk sta je morgen met een ander gevoel op.

Peter Savenije

Ik zie het al helemaal voor mij. Ria gaat voor brons. De humor ligt op straat. Hopelijk is de pijn morgen zo goed als verdwenen en kunnen jullie er achteraf zelf om lachen. Sterkte Ria. Met je doorzettingsvermogen en de goede zorgen van je fietsmaatje zetten jullie nu al een knappe prestatie neer. Succes.

Connie

Bronzen beelden genoeg maar toch nog dat ene kleine beeldje bekijken.
Gelukkig is het goed afgelopen en hebben jullie inmiddels 1/3 v.d. route afgelegd onder goede omstandigheden. Wij zeggen; ga zo door!

Patsie

Oh oh oh... gelukkig viel Ria niet door de pui heen en zijn de wonden met n pleister nog te plakken. Misschien n vlgnd x gewoon even afstappen een optie? Wel knap hoor weer 83 Km in de benen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!