degrootebeentjesrondjenl.reismee.nl

Poolshoogte, schaapstreek, hunebed met brood

De overnachtingsplek is op tijd geboekt.

Het zal ons toch niet gebeuren dat we opnieuw het internet moeten doorzoeken.

Het is net na 13.00 uur als we een mooie (hune)bed met brood reserveren in Engeland! Ja, je leest het goed dat zijn de (sch)aapstreken van de Drentenaren. Het ligt in Ane nabij Hardenberg.

Als we om 15.30 uur p(o)olshoogte gaan nemen bij de accommodatie is er niemand aanwezig. Ook de telefoon wordt niet beantwoord, maar er moet zeker iemand thuis komen omdat het een schitterend boerenbedrijf is met koeien op stal.

Na een half uurtje komt de zoon des huizes aangelopen en heet ons hartelijk welkom.

Bas ( de zoon ) geeft ons een rondleiding door de B&B en we moeten zeggen dat het de mooiste stek is die we ooit hebben gevonden op onze fietsreizen.

Bij navraag voor een restaurant op fietsafstand kregen we prima tips, maar de beste hint van Bas, die hebben we met harte aangenomen. De Thaise vriendin van Bas gaat vanavond voor ons koken, we hebben er nu al zin in.

Voor wie nieuwsgierig geworden ishttps://www.ervehacht.nl/, het is een aanrader van de bovenste plank!

Uitleg;

Hunebed met brood - was een B&B onderweg

Schaapstreken - een tunnel onder de weg

Poolshoogte - perfect terras langs de weg

Jose Bakker

Wat gaan jullie goed! En inderdaad een prachtige B&B!!!

Loes

Wat maken jullie leuke dingen mee. Een echte verrassing vakantie en dat gewoon in Nederland, met super mooi weer.

Rianne

Hele mooie B&B. Je zal er maar mogen slapen. ?

Patsie

En.... Lekker Thais ????? gegeten?... Of heeft ze aardappels gekookt ???

Jos en Ria de Groot

We hebben pasta gegeten met een Thaise twist. De pan is leeg.

Tonny

Wat weer een mooie verhalen! Jullie komen langs een hoop, voor ons bekende, plekken. Kloosterburen, Odoorn, Poolshoogte(toch wel de toren beklommen, hè?) en natuurlijk Coevorden! Af en toe begint het zelfs op kamperen te lijken ;).
Ga zo door!

Esther

Wat een belevenis!!!! Hoop dat jullie Thaise maaltijd lekker was, zal vast wel gelukt zijn..groetjes en veel fiets plezier Esther