degrootebeentjesrondjenl.reismee.nl

We gaan een rondje fietsen.

Hallo allemaal,

De ronde van Nederland.

Een fietstocht van 1300 kilometer over landelijke fietsroutes LF 1 - 10 - 14 - 16 - 18 - 3 - 5 en 7, die gaan wij maken vanaf 19 september. Per dag moeten we in ieder geval 75 kilometer afleggen, willen we op tijd weer in Heemskerk zijn.

De planning is om dag 1 richting de Afsluitdijk te fietsen en aldaar de fietsbus te nemen naar Friesland. De naam Afsluitdijk is nu voor de fietsers wel zeer letterlijk te nemen. Hoe de volgende etappes zullen verlopen laten wij jullie graag meebeleven in dit reisblog.

Als heel Nederland de vakantie er op heeft zitten gaan wij met ontzettend veel zin de grenzen van ons mooie thuisland opzoeken. Dat het zo laat in het jaar is ( vier dagen na vertrek begint de herfst ) kan natuurlijk betekenen dat het weer voor veel afwisseling zal zorgen.

De reden om weer een blog te schrijven is eenvoudig, wij kunnen teruglezen wat we beleefd hebben en de reacties van een ieder maakt ons enthousiast om op de fiets te stappen.

Groetjes,

Jos en Ria

Stiena

We zullen jullie avonturen volgen

Jose Bakker

Dat is weer een mooi plan!! We gaan jullie weer met plezier volgen

Piet

Word een pittig rondje luitjes. Heel veel plezier en hopen dat het weer een beetje meewerkt.

Marijke en Jan

Wat een mooi plan. Als wij het goed begrijpen reizen jullie voornamelijk langs de grenzen van ons land. Een fijne reis toegewenst. Wij volgen jullie graag.

Marijke en Jan

Linda de Groot

Wat een route zeg! Elke dag 75km... pffff... RESPECT!
Leuk dat jullie weer een blog doen!

Loes Putter

Ik ga jullie volgen.
Een super vakantie gewenst

José Adrichem

Goeie reis en vooral heel veel plezier.

Peter en Annie

Ria en Jos, heel veel plezier gewenst! De weergoden zijn jullie goed gezind dus de start is al een feestje! Geniet ervan en succes! Wij volgen jullie avontuur.

Gitta

Veel plezier en hopefully weinig tegen wind ??

Marian en Henk

Wat vreselijk leuk om jullie reisverhalen te lezen!! Hoe leuk wat jullie onderweg allemaal meemaken en zien. De mooie B&B’s wat is dat toch een leuke manier van overnachten he. Heel veel fiets plezier nog, ik heb bewondering voor jullie benen?